I try to make a move just to stay in the game

Go kväll!
Jag har en ny förälskelse inom musiken, Everybody's Changing- Keane. Jag spenderade därför tre timmar i studion och spelade in den låten. Jag kan inte säga att den blev jätte bra men jag är nöjd. Jag tycker att budskapet i refrängen är så fint och sant!


Igår var jag och Maria på Box pass. Det var sjukt jävla jobbigt men roligt också! Jag har ont i, som maria skulle säga, framarmarna.... och framsida lår. Jag hatar träningsvärk men då vet man iallafall att man har varit duktig. Imorgon blir det dans fuego med bl a maria!

Hehe... jag har ju lite andra förälskelser som jag helst av allt skulle vilja skriva allt om här men känner inte att det är en bra idé. Men jag har nojjat och tänkt och överanalyserat allt jag gjorde, han gjorde, jag inte gjorde, han inte gjorde idag.. allt! Vad kom jag fram till? jo, "lägg ner, retard!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0