Mina dagar går ut på ingenting

God kväll,
Nu har jag precis mysat till det lite genom att tända ett väldigt exklusivt ljus från ikea(5kr). Jag hoppas att det kommer dofta gott hela natten!
Idag har jag haft en hyffsat värdelös dag- Typ tre lektioner och slutade innan ett. Sen träffade jag i och för sig anna och lunchade vilket var trevligt. Men sen åkte jag hem, tittade på tv, sjöng lite och tränade på maskinen hemma. Jag tror bestämt att jag sak ta och skaffa mig en hobby... och hantlar..
Jag hoppas på en händelserik helg men vi får se hur det går. Anna åker till indien på fredag och alla är typ sjuka eller panka. Det kanske blir hemma my istället!
Nu ska jag nog ta och sova!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0