Vet du vad som är viktigt för mig?

Jag känner att allt är ur balans. Vi får se om jag hittar balansen igen.
Idag har jag varit på Ikea med Malin och käkat lunch och myst! Jätte mysigt. Sen åkte jag hem och tränade och tittade på "Invincible". Det är dags att sätta fart.
Min dator är trasig och inlämnad. vilken av dom? Jo, båda. Min gula har något fel på hårddisken igen och skoldatorn har fetaste sprickan och är allmänt seg. Det blir dyrt...
Det finns bara en person som jag verkligen vill träffa just nu. Men är inte kontaktbar i princip. <3

Tänk på hur du agerar. Just nu är det bara du som styr och regerar. Tänk på dom omkring, det är bara du som inte märker någonting. Ska jag ge tillbaka med samma mynt? Nej, det vore alldeles för grymt..

Kommentarer
Postat av: Emilia

äldkling, skypa? <3

2010-09-14 @ 08:37:06
URL: http://millegoesasia.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0