09.08.11

Jag kan inte fatta att sommaren är slut typ. Vad hände med allt jag ville göra liksom? Det får väl skjutas upp till nästa sommar? Eller varför måste allt roligt hända på sommaren, kan ju lika gärna göra det i vår eller i höst?
Idag var jag först hos Maria som var helt störd idag. Hon har ju sina bra och dåliga dagar.... Skoja.. Men vi bokade i alla fall stuga i öregrund till i helgen! Så kul att det kommer bli av. Vi ska dit och chilla och festa lite om allt går vägen. Annars blir det väl en mysig helg med Maria helt enkelt. Det är ju int helt fel inte.
Efter att vi bokat resan sprang jag iväg till bussen för att träffa Malin och Anna på stan. Vi käkade lunch på Cupido och sen fortsatte jag och Malin med att shoppa. Deet blev ett par jeans, ett par skor, en t-shirt, ett par byxor och en kavajliknande grej. Och en kalender! Vuxen poäng jaoo.. Jag ska ju ta och bli vuxen tänkte jag.
Jag vill köpa en kamera. Har tittat ut en som jag nog tar och köper imorgon när jag ändå är ute i boländerna!


Nästan exakt ett år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0