11.08.11

Torsdag idag då. Imorgon åker jag och Maria till Öregrund! Fedt! Kommeer bli super roligt tror jag. Eller ja, jag är säker på det. Vi kommer ta skruttbilen imorgon tror jag och den har ingen cd spelare utan kassettsbandspelare.(uppdatering det blir intee sillburken utan volvon!) Och jag gick in på myrornas idag för att se om dom hade några men nej, inte ens myrornas har kassettband. haha.. Jag hittade även en skitsnygg skinnjacka där som passade jätte bra och var en gammal jofama, men den kotade 750kr och var lite trasig. Då kände jag att jag lika gärna kan köpa en heel jacka och lägga till lite.

Gårkvällen var väldigt trevlig med Malin och Camilla. Vi började på Pitchers men några öl och sen gick vi till Williams ett tag. Sen gick jag och Malin till Max och köpte lite mat.
Just nu sitter jag och lyssnar på The Moment i met you för 10e gången idag. Den är så bra. Jag är konstig på de sättet att om jag gillar en låt så lyssnar jag på den om och om och om igen.

Kommentarer
Postat av: anna

snyggfan vad brun du är!

2011-08-12 @ 17:47:20
URL: http://endless

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0