20.08.11

Jag saknar dig.

Långt sedan sist nu. Jag har hunnit med en del.
Jag och Maria var i Öregrund över en helg. Helt fantastiskt att spendera kvalitetstid med den tjejer. Vi hade det suprmysigt,  vi badade, solade, softade och hängde på Terassen och lyssnade på snygga trubadurer. Sen blev det en snabbis till Hummelgrund, som är Öregrunds enda nattklubb, där vi träffade våra tillfälliga grannar och gick hem till oss och "spelade kort". Vi stannade till klockan sju på söndagen för att vara säkra på att alkoholhalten i Marias blod skulle vara på laglig körnivå. Vi gick flera kilometer till minigolfen på gräsö också. Jag vann, då va.. Vi hade det bara allmänt bra helt enkelt. Tack för den helgen Maria!
Den här veckan har jag inte gjort så mycket på dagarna. I måndags åkte jag ut till Gränby och träffade Anna. Sen mötte jag upp Sara för bio, Bridesmaids. Kul film. Onsdags kom malin hmee till mig coh käkade middag innan vi drog till Maria för att köra lite fuck the dealer för att ladda inför sista sommarkvällen på BJ. Där träffade vi b la Anna, Camilla, Elin, Carro, Olivia m fl. Jag hade en astrevlig kväll måste jag säga. Kvällen slutade med kebab med Maria och Anna och sedan taxi hem. ´
Idag har jag ungåtts med Anna och shopapt för 1000kr. På kvällen gick vi på bio, Jag saknar dig. Shit vilket stark film. Jag skulle börjat gråta och inte några jäkla cpn satt och skrattade genom dom starka scenerna. Jag ville bara slå dom. Visa lite respekt. Sen en sak med filmen som var lite komiskt är hennes lilla "sommarromans".. den känns sjukt bekant. sjukt
På söndag åker jag till OSLO!! Till Emilia! Fan va jag längtar. Jag saknar henne så mycket. Kommer bli så sjukt roligt.

Haha.. Ett tvåå

Snygga brudarna

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0