27.08.11

Never mind, I'll find someone like you.

Hemkommen från Norge men fina Emilia. Hon hängde med tillbaka till Uppsala så tågresan hem blev mindre jobbig! Vi hade det supermysigt i Oslo. Helt klar behövlig semester. Det blev en del vin, konservmat och SATC.

Idag har jag varit i stan, först med Maria och sen träffade jag på Towe och Anna och bytte sällskap. Vi skrev in oss på Norrlandsnation och tittade på duktiga dansare på stan. På bussen hem bestämde sig jag och Anna för att gå på Maggio 2 November, så nu är biljetter bokade. Psych...
Imorgon är det kräftskiva hos ulia som gäller. Sen senare så ska jag till Williams med b la Maria och Emilia. Vi får se vilka fler som hänger på. Ska bli kul. Är så sugen på öl.


älskling



hm.. hittade denna... it sure brings me back..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0