28.08.11

I guess she gave you things i couldn't give to you.

Bra kväll igår. Började med kräftskiva hos snygga Julia. Där snappsades det OP och snackades både jobb och alkoholenspåverkan på kroppen med eller utan mat, typ. Efter att ha missat en och en halv buss så drog jag och Anna till Williams med kräfthattarna på. Där träffade vi alla möjliga människor, mycket trevligt. Efter att ha sprungit runt och hälsat och umgåtts med olika människor så satt jag ner ett tag och snackade med Alexander Kyckling. Ni vet han som är mästare i cykling?.... Tillslut tog jag Anna och Maria bussen hem och jag sov hos Maria och hade det super mysigt hos henne. Vi åt nudlar och snackade skit. Det bästa med hela kvällen var att jag inte var bakis idag! Men jag och Maria låg och flummade oss en timma innan vi gick upp och åt och tittade på Dreamgirls. Resten av dagen har jag spenderat i sängen och tittat på Pretty Little Liars.

Det blev inte många fina bilder från igår, tyvärr.

En sån där fånig "kvällens outfit"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0