29.08.11 vol. 2

Jag försöker men jag förlorar varje gång.

Första dagen i på universitetet avklarad. Skönt. Kan nog bli bra det där ska vi se. Finns inte så mycket mer att säga. Jo, jag cyklade imorse. Ångrade det när jag kom fram. Så svettig, även fast jag tog det hyffsat lugnt. Cykelturen hem på eftermiddagen var värre.. tog nästan 40min. så trött, svettig och så hade jag alldeles för tajta jeans. Inte bra. Men innan jag cyklade hem så träffade jag Sara och Anna på stan. Sara bokade tatueringstid och Anna och jag hämtade våra Maggio biljetter! Sen tog dom bussen och jag provade jeans på cubus. Något av deeet jobbigaste jag gjort på länge. Trött och svettig och tajta jeans.. nej.
På kvällen kom kusinmalin hit på middag. Sen satt vi och snackade tills det blev mörkt då hon skulle återvända till sitt rum i Årsta. Det är väldigt mysigt att hon har flyttat hit tycker jag!
Jusste, jag trodde att mitt abonnemang blev avstängt igen meeen det var bara knas med mobilen. Behövde bara starta om. Så jag ringde till kundetjänst i onödan typ. Jag var nummer 33 i kön. 33!! galet. Tog 35min..
Nu ska jag sova, har ju skola imorgon..
pis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0