30.08.11

Be the kind of guy you would want your sister to be with.

Vilken lång dag. Inte just för att jag haft mycket att göra men för att tiden bara har gått långsamt typ. Efter "skolan" som förövrigt var givande så träffade jag Emilia och fixade present till hennes mamma och cyklade ut till boländerna. Där lämnad jag in mn CV på Willys. Duktig jag är. Jag har precis suttit och gått igenom alla jobb på arbetförmedlingen och skciat in lite ansökninger. Känner mig så duktig!
Träffade Sara och Maria på kvällen också, myspys. Efteråt satt jag i studion ett tag och tog ut Turn The Tide på piano typ.
Eimi kommer imorgon!! Galet. Vad ska hon göra här i en vekca.. Don't get me wrong men kom igen.. 7 dagar i Uppsala? Aja.. ska bli spännande.. har inte träffat henne på över fyra år.

Jusste.. jag hade världens största fluga i mittbadrum som jag nu släppt ut efter att ha sprutat glittersprej på den. Sen gick jag på spindeljakt efter en sån där äcklig långbent jävel som skrämde livet i natt. Det tog ett tag men tillslut efter att ha blivit rädd för att som rört mig(mina armband speciellt) så skrämde den livet ur mig i duschen. Den satt i ett veck på duschdrapperiet. Då dödade min papa den. Den var stor.. typ 7x7cm.....

Nu måste jag sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0