31.08.11

I was the key who could use a little turning.

Tre timar musikteori imorse, krångligt med korstonarter och överstigande kvintar. Sen var det dags att träffa Eimi. Hon kom med ett tåget, jag var så nervös. Vi har liksom inte träffats på över fyra år. Men det var som inget hade förändrats, förutom att jag förhoppningsvis ser lite bättre ut än va jag gjorde då..... Vi gick runt Uppsala och jag visade slottet och universitetet, sen drog vi en lunch på Cupido. Sen dess har vi tittat på Michael Jacksson på konserten och lagade mat. Nu har vi tittat på Bridget Jones och Pretty Woman. Jag har även gjort lite läxa.. duktigt.
Vad händer i helgen då? Jag vill ut. Men jag har blivit med Japan.. vad gör man om man har en sån md sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0