Heja Sara!

Lördag. Idag känns det som söndag men det är de ju inte. Ikväll är det melodifestivalen, jag ska försöka få hit Maria att titta på den med mig!
Igår sa jag hej då till Emilia och åkte hem och slappade en stund innan det var dags att dra till fyrishov och tjäna  lite pengar. Eller ja, jag sjöng nationalsången på en basketmatch. Sen åkte jag hem och åt pizza med hela familjen +2. Riktigt spårad middag. Sen drog jag iallafall in till stan och träffade Malin och Camilla, Vi drog till Williams och hade en riktigt trevlig kväll fram tills sista bussen där jag hade turen att träffa Anna.
Sen idag har jag varit och tränat och handlat. Skön dag men jag hade ont i huvudet hela dagen!
Nu måste jag duscha!!

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0