Självförvållad smärta

Åh, mitt liv. Det funkar.

Idag är det Annas dag. Grattis!

Jag känner att jag inte gör något med min tid, att jag bara slänger bort den typ. I lördags gjorde jag nada och de hade jag gjort i söndags också men som tur var hade vi mysig kördag fram till fem och sen träffade jag mitt lilla retard Emilia. Men i fredags hade jag supermysigt hemma hos Maria och hela tjocka släkten. Kvällen slutade med Wii och mousserande smultronvin, ASgott.
Igår var jag faktiskt riktigt hurtig och tränade med Vickzie, vi var på gymmet i 2.5h. Kanske inte körde stenhårt hela tiden men det känns att jag tog i igår iallafall! Ikväll blir det träning med 20åringen Maria:)
Om 30min slutar jag sen har jag sånglektion och sen tandläkartid.


Snart är det vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0