fuck this

fyfan. Jag orkar inte. Jag är sjuk.
jag har legat hemma i tre dagar och tittat på disneychannel. Kanske låter soft men tro mig, jag skulle hellre sitta på en kemilektion.
 
Mina symptom:
- Täppt i näsan
- Slemhosta, hostattacker
- Ont i halsen
- svårt att andas

Mediciner jag tar:
- Baffucin(halstablett)
- strepsil (halstablett)
- Bisolvon (slemlösande)
- mollipect (hostdämpande)

Hjälper det? Nej. Det blir bara värre. Och nu ska jag försöka överleva ännu en natt av hostande och utan sömn.
skjut mig hellre.

Kommentarer
Postat av: malin

Åh, stackare! Jag lider med dig, låg hemma mån-ons.. Krya på dig! <3

2011-01-21 @ 09:02:01
URL: http://justpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0