09-07-11

Hjälp.
Nu har jag kommit hem efter två veckors jobb. Först i alastaro på dragracing och sen Powermeet i västerås. Jag är sjukt trött nu men jag önskar att jag kunde återuppleva powermeet. Så himla roliga människor man träffar där alltså. Jag har knappt ätit något denna vecka, druckit nån för mycket öl och sovit lite för lite och så har jag gått och blivit kär.
Igårkväll började lite knasigt då Linus, Sebbe, David och Tom skulle åka hem vilket var himla tråkigt. Då kändes allt lite hopplöst men sen när vi stängde så började det likna något. Sen ringde "Honney" och kvällen kunde inte blivit bättre och inkluderade bland annat spontanbadande från min sida.
Har iallafall haft en toppen vecka!
Nu ska jag träffa maria och uppdatera henne med det senaste!

"Ni är utan tvekan de ljuvligaste damerna på denna camping"
- Random gubbe i västerås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0