12.07.11

Soft dag(förutom fjärlilarna).
Jag träffade Emilia på stan och drog en frukost typ. Vi pratade igenom det fantastiska som vi upplevt under tidigare vecka. Sen skulle hon med tåg och det blev nödmöte hos Maria. Där dog jag lite. Är så utmattad. Nu är jag barnvakt. Eller ja, barnen sover men jag sitter här och väntar på att föräldrarna ska komma hem. Jag har nog varit lite grinig mot de söta branen men jag har inte haft någon ork för tagare osv.
Jag har tydlogen 2 obetalade fakturor på totalt 1300kr så mitt abonnemang är avstängt och det tar tre bankdagar för dom att de om jag satt in pengar så jag kommer vara socialt och tekniskt handikappad i minst tre dagar till. Bah.
Jag kommer nog aldrig komma över detta.
Shit, tänk att jag skulle vara den här tjejen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0