14.07.11

Vart tar tiden vägen?

Shit vilken lång dag! Klockan är bara halv fyra och det känns som att jag har varit vaken i en evighet.. Det var en rolig kväll igår. Började i lokalen med lite vin, dans och snack. Runt 11 tog vi bussen in till stan och drog till BJ. Det var inte så mycket folk i början men sen tog det sig. Vi dansade järnet och jag ska säga er att vissa killar på dansgolvet är så äckliga. Dom står på en rad och spanar med sina peddo blickar. Efter stängning tog jag, calle, adam, sara, evelina, linnea, jonathan och musse taxi till sunnersta. Jag, Sara och två killar sov i lokalen. (riktiga gentlemen.. vi fick sova på golvet och dom tog sofforna). Vaknade upp vid 11 och hade lagom ont i ryggen. Vi städade och dom åkte. Väl hemma somnade jag i min egna säng (skönt!) och har städat mitt rum och varit ute i studion lite. Fördröjningen är borta!
Vad jag ska hitta på ikväll vet jag inte riktigt. Jag är jättesugen på filmkväll. Och godis! jag vt int hur länge sen det var jag åt godis:P Vi får se va kvällen bjuder på. (så ska man försöka få kontakt med människor också, utan telefon)
PIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0