16.07.11

Hemkommeern efter två dagar i Norrtälje. Det var Classic Car Week Norrtälje så det var jobb som gällde. Vi åkt dit på fredagen och byggd ställningen och gick sdan till vandrarhemmet där vi skulle sova. Sen efter vi hade ätit middag tog jag en promenad tillbaka till området och satte mig med Joseph och hans mamma och snackade i typ 3h(då smsade farmor och var orolig). Dagen har varit helt okej, jag har varit skit trött och arg på farmor hela tiden. Men det var folk hela tiden vilket var jätteroligt. Men det går ju inte att jämföra med Powermeet..
Imorgon åker hela familjen upp till Ångermanland, till vårat sommarställe. En vecka lugn och ro och uppladdning ingför en och en halv vecka i Rättvik. Sen är ju sommaren i princip slut. Då ska jag hitta på något!
jag skrev in mig på arbetsförmedlingen igår också! STOLT.
Nu ska jag packa, sen sova. bilen går 0900 imorgon.

PIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0