21.07.11

EN snabb uppdatering från landet ingenstans. Här händer inte mycket. Det badas och det sovs. Jag sover mest. Jag vill helst hem och bara vara för mig själv eller med dom jag tycker mycket om, alltså inte familj nu. Jag behöver göra något galet och knasigt för att inte ha tid att tänka så mycket. Jag ska försöka ta mig här ifrån med hjälp av min morbror som åker hem imorgon. Det finns för mycket tid att tänka här.
Det har inte varit värdelöst här. Det är mysigt att umgås med familjen och koppla av lite. Men det är inte det jagvill ha /behöver just nu.
Nu ska jag återgå till firandet av hannas fördelsedag.
Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: sara

du jag jobbar inte i morgon :) du och jag ska leka, vad vill du hitta på :P har dock inge pengar ;) puss

2011-07-22 @ 10:50:57
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0