23.07.11

Jag kan inte fatta att det är slutet av juli redan. Vart har tiden tagit vägen.

Jag är tillbaka i Uppsala nu i några dagar. Jag åkte hem tidigare för att spendera tid med mig och mina vänner. Jag kom heem vid fyra igår och innan sju hade jag hunnit med att handla med maria, träna, duscha, vattna blommor, sola och laga mat. Senare kom Anna hit till Saras uteservering och drack vin och snackade fram tills dagen därpå. Super mysigt. Precis var jag behövde.

Jag tänker väldigt mycket på Emilia nu. Hon bor i Oslo och har sett stora delar av det som hänt i Oslo. Hon mår bra och det är så skönt att höra. Har pratat med hennee några gånger och jag vill att hon ska komma hem!!

Idag ska jag in till stan och träffa malin och anna en stund. Vad som händer ikväll är fortfarande oklart!

PIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0