26.07.11

Hyffsat händelserika dagar. Var på stan med Anna och Malin i lördags, shoppade en del dåra.. Bland annat en långkjol, en virkad klänning och en jeansskjorta. Sen kvällen var hyffsat oplanerad men slutade med att jag och Sara käkade middag här hos mig och drog sedan till Julia en sväng för att sedan åka in till stan och möta upp flera. Vi drog till skepper med Anna Therese Malin Jonas och Rasmus. Det var super trevligt. Vi sjöng med trubaduren och drack öl. Sen drog vi till Williams för hotshots och mera öl. Sen var jag och Maria så busiga att vi inte tog sista bussen utan drog bort till polishuset till Jonas, men där stannade vi inte så länge. Jag och Maria tog en taxi hem.
Dagen efter. Usch. Jag mådde dåligt kan jag lova. Tittade på Armageddon och sov.
Måndag, jag åkte till närakuten det första jag gjorde på morgonen för att kolla upp mystiska knölar i halsen. Det var inte halsfluss, var allt jag fick veta. Sen sov jag i fem timmar, mellan ett och sex. Senare på kvällen åkte jag ut till Stenhagen där maria är kattvakt och hade det trevligt. Så söta katter. Inte mycket sömn...
Idag har jag varit på Gränby och gjort mästerstädaren Anna sällskap. Shoppade lite hårprodukter men inte så mycket mer.
Ikväll kommer Sara hit, vi får se ad vi hittar på.

PIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0