12.06.11

Long time no see.
Jag tänkte att det kunde vara roligt om jag dokumenterade så mycket som möjligt av sommaren som ska bli den bästa i mitt liv här (mest för min skulle då). Kan börja med en liten update; jag har tagit studenten(hur skönt? men sorgligt). Det var väl allt.
Idag var jag och mina fina tjejer Sara och Maria på bio och sår Baksmällan del 2. Den var bra, ettan var bättre. Jag hade väldigt höga förväntningar på den, förmodligen lite för höga. Men den var absolut sevärd om man gillade första filmen, det är exakt samma story, dom drogas tappar bort någon och sen ett happy ending.
Igår tog kusinen studenten i Eskilstuna, om jag var avundsjuk. Jag höll på att börja gråta flera gånger när jag såg hur lycklig hon var. Självklart så skulle vi åka hem när det var som trevligast. Men jag och Malin(storkusin) och Tove(”lillkusin”) har bestämt att vi ska på kryssning någon gång i sommar. Vi träffas nämligen alldeles för sällan.

Nu ska jag sova!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0