13.06.11

Jag packar just nu för fullt inför min och mammas "arbetsvecka" i Lund och Göteborg. Tåget går klockan sju imorgon bitti och jag är ingen morgonmänniska så jag måste få klart allt idag. Började packa för en timma sedan och är nog klar (i stora drag) nu.
Idag har jag varit i stan med Sara som skulle pierca tungan men de hade ingen tid idag så imorgon kl 11 ska hon dit. Synd att jag inte kunde vara där och hålla handen. Efter piecingstudion träffade vi Carro, Kajsa och Maria som firade Carro som fyller 20 idag. Grattis till henne, kan tyvärr inte vara med och fira henne i helgen då jag är bortrest.
Nu ska jag klippa i ett par redan trasiga jeans och sedan fixa det sista med londonkvittona. Ska försöka posta dom imorgon så vi kan få tillbaka pengarna någon gång!


Är jag gamal bara för att jag verkligen njuter av utsikten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0