14.06.11 #2

Första dagen i Götet. Jag och mamma har hunnit med massor. Dagen började med att vi ”träffade” massor av kändisar på tåget, Sara Sommerstedt, Karl Dayall och Richars Herrey. Väl framme käkade vi lunch på Espresso House och åkte ut till sjukhuseet där vi ska jobba kommande dagar. Vi hann med fem timmars jobb, dvs fem timmar med bara en massor av siffror. Sedan åkte vi in till Nordstan och shoppade lite. Jag köpte, ytterligare, en långklänning på H&M. Sedan promeneerad vi till Hard Rock Café och åt jätte god middag. Jag åt en Nachos tallrik som var helt fantastisk, och väldigt mättande.
Imorgon är planen att vara på sjukhuset vid nio och jobba till sex (9h ktching) och sedan hinna md ytterligare shopping. Vi åkte förbi Topshop som jag inte vill missa. Jag vill Uppdatera min garderob vilket innebär MAJOR rensning och lite nya köp. Jag Måste måste måste skaffa ett jobb till hösten så jag har råd med detta!

What are words- Chris Medina... Jag dör. Låter är så himla fin men så finns dt en story bakom också! Jag tror jag smäller av. Det är nog det sorgligaste jag har hört och jag bara smältere när jag tittar på videon. Ni som inte sett den, SE DEN! Han hade varit tillsammans med sin flickvän i flera år, typ 8, sen friade han och hon sa ja. Dom bestämde att dom skulle gifra sig exakt två år senare men flickvännen var med i en bilolycka och hamnade i koma. Läkarna gav upp hoppet men han vägrade ge upp. Efter en och en halv månad så vaknade hon upp men var inte sig själv, hon blev förståndshandikappad och kunde inte röra sig ordentligt. Men han ger inte upp än.

What kind of guy would I be if I was to leave her when she needs me most


Kommentarer
Postat av: malin

Sommerfeldt heter hon väl ändå, om vi nu menar samma person? Men najs med Gbg, vill också! När kommer du hem? PUSS

2011-06-15 @ 16:41:03
URL: http://justpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0