16.06.11

Det här är andra gången jag skriver om detta inlägg. De tycks bara bli kortare och kortare...Antingen beeror det väl på att det blir senare och senare eller att internet blir segare eller så beror det helt enkelt på att innehållet är helt och hållet ointressant.
Imorgon är det sista dagen här där alla heter Glenn. Jag har inte haft tillräckligt med tid att njuta av staden ordentligt så jag skulle någ vilja ha en heldag till, utan jobb, bara gbg. Jag börjar bli smått trött på alla dessa siffror som jag och mamma håller på med på jobbet. Men det är inte lika jobbigt att skriva ner 400datum (i formn 20030520) när man vet att det handlar om en liten flicka som tar minst två tabletter om dagen och leder av enkammarshjärta.
Efter jobbet igår så åkte vi in till Nordstan och lika så idag. Jag har shoppat väldigt lite för att vara jag. Endast två par sandaler, en kjol, två bodybutters från the bodyshop, två isadora nagellack och en ögonskugga...Nu när jag skriver ner det låter det väldigt mycket.
Jag träffade victoria här idag, hon ska till metaltown så vi passade på att träffas en snabbis. När jag satt ute med henne så kom det fram en gubbe och frågade ,i samma ton som om han sa typ vad är klockan eller fint väder idag, "Vill ni köpa hash?" samtidigt som han tittade en halvmeter till höger om mig.
Nu ska jag nog ta och gå tillbaka till mitt rum och titta på "Skruva den som Beckham" som råkade ligga i min cdspelare i datorn.
Pis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0