01.10.11

Ganska onödig dag. Började med att jag valde att inte gå på föreläsningen utan sov istället. Men jag pluggade lite senare men inte ens nära nog. Jag blev väckt av att någon rev mitt badrum som numera är ett betong hål som luktar väldigt illa. Det blir klart om ca 3-4 veckor. Hur ska jag klara mig? Så kommer att väckas av att dom slipar väggarna därinne typ kl åtta imorgon. Efter några timmar i musikrummet så åkte hela familjen ut till boländerna för lite familjetid. Idag i form av Gokart. Det är så roligt, även om jag alltid är skeptiskt innan. Men efteråt vill man bara köra mera. Jag var snabbare än min bror!! Det har aldrig hänt. Det är stort. Efter åtta minutre i karten käkade vi middag på IKEA innan vi åkte hem. Imorgon är det Maggio men Anna. Det var länge sedan vi köpte biljetterna nu. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på. Nu; Sova! Pis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0