04.11.11

Och fast jag bara vill glömma så handlar alla mina låtar om dig. Knas med datumet på förra inlägget? Jag kan inte fatta att det är November redan? Men det innebär att vi åker till London snart!!! Kommer bli så jäkla roligt. Men vad har jag gjort på senaste tiden? Massor känns det som. I onsdags var jag på stan med Maria en sväng och typ lurade systemet på Cubus. Ktching. Sen åkte jag hem för att sedan åka och Bowla med M, P och Hanna. Jag kom tvåa. Lagom sådär. Sen snabbt in till stan för att gå på Maggio med Annanana. Nostalgisk koncert. Väldigt bra och känslomässigt. Och lite stelt så man ville stå och hoppa med satt ju. Gick liksom inte. Efter koncerten tog vi ett glas på apertif när Emilia joinade oss och vi gick vidare till O'connors. Igår, Torsdag så var det först tandläkaren och sen jobb vid tre. Bra dag helt enkelt. Och bättre blev den då jag och mina snygga B-rudar intog stocken och dansade beyond stängning. Trots förlust så var kvällen bra. Tack för en god match. Sen gick vi till terassen för vin och bullit för öl. Sen taxi hem och sova. Sen var det jobb som gällde idag. 11-2015, mördarpass när man kom hem halv fyra och inte somnade förens halv fem. Det var fullt ös heeela dagen idag. runt åtta så dök stora delar av min famlij(t om Kusin) upp på City Gross och skulle hämta mig. Snällt de! Sen hem för rött vin och tacos. Nu måste jag sova för imorgon har jag fullt upp. Jobb släktmiddag och fest. PIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0