08.11.11

Jag vill röra dig, förföra dig. Du vet ju hur man är när man är kär. Mitt blogg.se är konstigt. Speciellt där man skriver inlägget och allt blir bara ihopklämt. Det känns som jag har haft fullt upp den senaste tiden. Jag har i alla fall jobbat hela helgen, ktching. Sen körde vi hårt i lokalen på halloweenpartyt. Vi läste porr i bastun och dansade järnet till den hackiga musiken. En sväng till huvudstaden hann jag med också innan partyt. I söndags var maria här och vi myste järnet framför Beck. Jag och anna bangade på etiken igår så karma är efter oss. Idag gjorde jag uppsalas gator oskäkra efter föreläsningen. Bara för att sammanfatta liksom. Nu ska jag chilla galet resten av kvällen tror jag, om jag inte drar och tränar. Pis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0