12.11.11

Fortsätt minnas, glöm aldrig. Lägg det på minnet och kom ihåg. Jag missade inte 1111111111 igår. Jag ställde klockan på 1109 så att jag kunde avnjuta detta unika ögonblick. Men det var ju kanske inte något speciellt direkt.. Igår fick jag min bettskena i alla fall. Kul grej typ, än så länge. Jag sov med den i natt och (placebo) känner att det blir bättre. Hah.. Inbillning är sjuklingens bäste vän! På senare tid så har jag varit ute på en låång kväll på alla möjliga ställen i uppsala. Den slutade med att jag mötte mina föräldrar i hallen på morgonen därpå. Även tredje världskriget har brutit ut i the Hamberg residence. Jag har varit i gränby med Marialainen också. Och slutligen så jobbade jag ett tokkörigt pass på CG igår. Ikväll är der big time utgånga som gäller. Det kommer bli kung. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0