14.11.11

Ingen fattar, ingen ser, ingen vet hur det känns när du ler. Ingen fattar ingen vet ingen kommer se dig som jag ser. Min chef ringde mig imorse(0730!!!) och frågade om jag kunde jobba. Så det gjorde jag. Jag visste inte hur länge jag skulle jobba eller mina exakta arbetsuppgifter men jag jobbade mellan 09-18. Fett pass men lite av varje. I lördags var det utgång till Salu som kanske inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. Men vi var ett snyggt gäng brudar som i alla fall gick in tillsammans. När det stängde så drog jag och Maria hem till Joel med Pontus och Jesper. Där åt vi knäckebröd och delade på en dubbelsäng, allihopa. Två täcken +tre kuddar +4 fulla individer. Dagen därpå åkte vi hem runt två för att duscha och fira fäder innan jag åkte över till Maria för att hjälpa henne packa. Hon åkte ju till Thailand idag... Men vi hade i alla fall en jätte mysig kväll med lite gitarrspel, blåbärspaj och ensam mamma söker. Kommer sakna henne fett! Imorgon är det föreläsning som gäller sen kanske jag ska ta och träna lite? En sväng till gymmet har ju ingen dött av liksom. Nu måste jag sova om jag ska palla. pis

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja vi gick ju iaf in tillsammans!

2011-11-15 @ 14:19:42
URL: http://endlessosvosv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0