20.11.11

Frosten har lagt sig känslorna från värmen ska ha svalnat och bytt mål. Tokpanik idag när jag trodde att jag hade missat basketmatchen som jag skulle sjunga nationalsången på. Men det visade sig att jag fått fel info och att den är imorgon men då ska jag och broren gå på riskettan. Den måste man avboka tre dagar innan annars kostar det 400kr. Problem. Så jag kan typ inte sjunga imorgon vilket känns astrist. Ville ju kika på grabbarna och själva matchen såklart.. Jag ungicks i alla fall med emilia några timmar innan vi insåg att det inte blev nån match. Resten av dagen har jag spenderats sovande eller ute i musikrummet, det blev typ 4 timmar där idag. Inspirationen flödar, höh.. På den senaste tiden har jag jobbat och jobbat. Var bara ledig, från jobbet, en dag förra veckan. Den här veckan jobbar jag bara en dag. Skönt att ha lite ledigt också. Men imorgon är det föreläsning som gäller sen måste måste måste jag skriva mina verkanalyser imorgon. Dom ska vara inne på torsdag och jag har inte börjat. I lördags drog vi ut några tjejer men kvällen blev inte som tänkt men slutade i alla fall för min och Malins del hemma hos ludde där vi hängde fram tills halv sex. Sen tog vi taxi hem till malin och sov tre timmar innan jag var tvungen att ta bussen hem för att hämta mina jobbyxor som jag smidigt nopg hade lämnat hemma. Och jag kan ju säga att jag inte mådde helt hundra. Världens huvudvärk. Men sen var det bara att åka till jobbet och jobba sju timmar... Men det gick finemang. Nu ska jag ta och sova. Har cashat in på sovkontot då jag sov 13 timmar inatt. Nu ska vi fylla på mer. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0