22.11.11

Since you've been gone, I can't get nothing right.

Nu tror jag att jag har fått blogg.se under kontroll. Jag kan nog själv styra över radbyten och sånt.
Riskettan gick bra, båda syskonen hamberg blev godkända. Resten av dagen skulle jag pluggat men jag kom inte så långt. Åkte hem från föreläsningen och sov två och en halv timma, tänkte sova en, och sesn pluggade jag lite grann. Skrev en halv analys, av tre. Men imorgon få jäklar! Självdiciplinen är på topp.
Det är löning snart!!! Jag räknar ner timmarna. Typ. Så skönt att ha pengar igen. Just nu har jag 60kr. Men det är ju bara 47h kvar till löning, ungefär. Det ska jag nog klara.
Nu ska jag ta och sova lite.

Livet är lite snett nu..


Slog pappa i Wordfeud förresten! SCORE!

Kommentarer
Postat av: malin

Saraaaa! Jag har skaffat ny mobil så nu kan vi wordfeuda! Vad heter du? :P

2011-11-23 @ 09:48:44
URL: http://justpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0