27.11.11

Våra brister gör oss till människor.

Första advent. Hur mysigt är inte dt egentligen? Och så snöar det också? Men fyrverkerierna blev inställda. Det gjorde mig väldans ledsen. Så dagen spenderades med familjen för veckohandling och julklappsletande. Men jag kirrar mina klappar i London som vi åker till om minde än två veckor!!!!!GALET. Längtar som satan.
Helgen har varit riktigt bra. Utgång i fredags efter jobb. Värmlands med Miranda och Emilia. Vi hade väldigt roligt, tokshakeade fram till stängning. I lördags träffade jag en frisk Anna och vi tog en sväng på stan innan vi satte oss och drack kaffe och catchade upp. Sen tog jag och Emilia bussen hem till mig och åt middag innan vi drog in till stan för ytterligare en kväll på nation. Vi började med att träffa My och Amanda och tog en drink på Agave innan jag och Emilia gick till Norris. Där hade vi det askul och slutade sedan på topp och tajmade bussen.

Jag har precis betalat räkningar. Astråkigt. Nu är jag ju typ pank igen....



Ge mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0