03.10.11


Ny vecka då. Jag har inte haft ork att skriva något på senaste tiden, har likom haft fullt upp.
Efter jobbet i fredags åt jag mysig middag med min famlij och åkte sedan in till stan för att träffa Victoria och Fredrik en sväng. Blev en öl på Williams med dom innan jag gick till BJ för att träffa Carro, Frida och August. Kul att träffa dom igen! Men som klantarslet som jag är så tappade jag min plånbok. Så klumpigt! Men jag hade sån jäkla tur, jag fick ett meddelande av en kille som sa att han hade hittat min plånbok. Så efter att ha jobbat mellan tio och fyra så åke jag iväg till Djäktegatan för att hämta den. Så jäkla schysst kille som tagit hand om den. Sen träffade jag Amanda och My för en drink innan jag och Anna drog till Norrlands för att jobba. Vi fick stora tröjos om deet stod ordningsman på. Sen Fick vi kolla leg och nationskort. Vi var ett asskönt gäng som jobbade där. Hoppas att vi får jobba igen!
Igår jobbade jag hela dagen. Jag var sjukt trött, men fick finbesök av Maria vilket gjorde mig väldigt glad! När jag väl slutade åkte jag hem och tokchillade innan jag träffade maria och tog en sväng i regnet. Sen hem och dö. Jag var så jävla trött.
Idag har jag sovit. punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0