05.10.11

Shit nu är det snart jul.

Man vet att man kämpade på bra på träningen om man knapptkan gå upp för trappor eller sätta sig ner utan att börja gråta... Ja, så känner jag idag. Så jag har legat och tittat på tv hela dagen och bara tyckt synd om mig själv.
Gårdagen bestod av föreläsning tidigt på morgonen sen hem och chilla och sova lite faktiskt, så skönt. Sen åkte jag och tränade med Maria. Skivstång blev det och som jag körde. Som sagt.. ångrar det idag, fast ändå inte. Träning är ju skönt liksom. Efter träningen åkte jag hem och duschade och stressrakade benen=big mistake. Jag skar mig big time. Har ett sår på säker 7cm mitt på smalbenet som jag sedan lyckades spilla kokande vatten(från min middag) på straxt efter. Jag fattar inte hur jag lyckas. Efter att jag plåstrat om mig själv slängde jag på lite kläder och åkte in till stan för att träffa Anna och Emilia för lite öl. Och det blev det också. Vi hängde på Norrlands hela kvällen innan jag och anna gick och köpte lite nattamat,  som vi tog hem och åt i respektive sängar, bästa på länge.
Ikväll är deet utgång som gäller igen. Jag vet inte hur jag ska klara det med min träningsvärk. Men det är bara att bita ihop och dricka några öl så blir det nog bra! Så dax att börja fixa sig snart. Måste städa lite först..

Jusste, GRATTiS MALIN!
Pis

Kommentarer
Postat av: malin

TACK! :D Vi får ta och gå ut snart vi också, känns som en evighet sedan sist! Puss

2011-10-05 @ 18:29:20
URL: http://justpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0