06.10.11

This is how the story went, I met someone by accident that blew me away.

Nyligen hemkommen från Stockholm. Var på kungliga operan och tittade på Carmen. Mäktigt är allt jag kan säga. Så imponerande alltså.
Igår var det utgång. Först träffade jag Malin och tog ett glas vin och pratade. Sen drog jag Emilia och Anna till Norrlands för lite öl. Drog sedan till Värmlands, dött, sen Bullit och till slut O'Connors där vi träffadepå Andreas och hans kompis. Sen var det bussen hem som gällde. Tredje kvällen i rad som jag var ute, så var lite sliten. Men det är så mysigt. Det är min nya hobby. Men det blir ingen utgång i helgen då jag jobbar och ska till Stockhom och fira kusinen.

Just nu sitter jag och lyssnar på Brandi Carlile live med Seattle symphony och kommer börja gråta när som helst. Känner hur jag håller tårarna inne. Nä, nu måste jag sova.

What the fuck is up with the dudes.. a totally different species.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0