10.10.11

Nää? Jag missade att lägga märke till att det var 091011 igår... Va ledsen jag blir. Jag hade på något konstigt sätt sett fram emot det. Så speciellt var det liksom.
Vad händer i mitt liv? känns som nada.. Idag hände just det, nada. Väcktes av att min bror körde crosstrainer. Den gnisslar, big time. Blev lite tjurig då kan jag säga. Sen chillade jag med mina syskon framför tvn innan jag städade källaren och plockade lite i mitt rum. Sen tokchillade jag resten av dagen. MEN jag har även bokat tandläkartid och körlektioner. Så något vettigt har jag hittat på. Sen har jag faktiskt pluggat lite teori idag också. Liite grann..
Imorgon har jag föreläsning kvart över nio som vanligt. Sen den där tandläkartiden jag nämnde nyss och sen ska jag träffa min fina vän Emilia för lite uppdatering. Sen kanske jag borde åka och träna? Men å andra sidan så mår jag intee helt hundra heller, fast man mår ju bra av träning. Dilemma...
Nu ska jag ta och titta på ett avsnitt av karatefylla för att se vad det är.

"Karatefylla, vad är det? Är det när man gör karatesteg på fyllan?"- Min farmor


fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0