11.10.11

Make me your radio, turn me up when you feel low.

Tisdagar är alltid långa dagar. Idag började den som vanligt med föreläsning som idag var rena grekiskan. Måste börja jobba hemma med det där. Direkt efter föreläsningen så rushade jag iväg till Luthagen för tandläkartid. När jag väl kom fram så väntade jag i fel väntrum innan jag fick lägga mig i den där stolen. Jag har ju haft problem med käken i dryga två veckor nu vilket har gjort att jag anpassat mina käkrörelse efter smärtan vilket inte är ok. Det dom sa var att det antingen kan vara så att käken på något konstigt sätt ha hoppat ur led lite grann så att nån disk av något slag ligger fel men för hoppningsvis så är det bara en inflammation vilket jag ska behandlas för i tio dagar nu. Några milda smärtstillande om dagen ska förhoppningsvis ta bort smärtan.
Efter tandläkaren så träffade jag Emilia för lunch på stan och en sväng på höstmarknade som är lika enformig som alltid. Men det var mysigt att gå där i höstkylan med henne!
Appropå(?) det! Vad hände med temperaturen jaoo? Det var 20 grader förra helgen! Nu är det liksom minus på nätterna.. Helknas.
Just det, jag var faktist ute och övningskörde idag också. En sväng till Biltema med pappa. Gick inte så jätte perfekt kanske. Har ju inte kört manuell sen i våras typ.
Nä nu ska jag ta och sova lite så jag orkar; plugga, vara barnvakt och gå ut imorgon!

If you never say it is it really true?
But all I ever feel I say to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0