13.10.11

I guess we both know, I'll follow you wherever you go.

Nyligen hemkommen från Stocken. Jag, Anna, Malin och Camilla skakade rumpa där i nån timma. Vi hade riktigt roligt även om jag blev väldigt besviken på stället. Minsta dansgolvet typ. Men man lär ju gå dit när det är nått event.
Dagen började med föreläsning om fugor. Helt galet va häftig med samtidigt tråkigt. Vissa är ju bara fullproppade med toner som man inte orkar lyssna på. Sen gick jag till kvarnen för att kolla vad det skulle kosta att laga min trasiga mobil(läs längre ner). Inte så dyrt så det får nog bli om nån vecka eller kanske efter löning. Sen var det kör för första gången på tre veckor typ. Mysigt att träffa alla brudar igen. Efter kören gick jag och Becca hem till henne och drack te och åt bagels med färskost(rättning: Färskost med bagel). Sen mötte och upp mina tjejer och vi drog till stocken.
Igår var jag Malin, Anna och Emilia på Norrlands och drack vin (b la). Hade jätte mysigt och snackade massor av tjejsnack och planerade resa!! Så pepp. När vi skulle gå till bussen så tappad jag telefonen på trottoaren så att skrämen tokspricker. KUL. Men den fungerar ju i alla fall vilket är huvudsaken!
Imorgon ska jag jobba 13-19 och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på!
Nu måste jag sovaaaa.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0