16.10.11 vol 2

I haven't had colsure yet, you're still in my head.

Skön söndag kan jag säga. Vaknade tolv och chillade framför tvn nån timma innan jag gick ut i musikrummet ett tag. Sen var det dags för nån slags familjelunch. Efter det så drgo jag och Erik och gymmade. Vi var himla duktiga må jag säga. Svetten rann. På vägen hem köpte vi kesella(helt oviktig information)och väl hemma blev det nån slags nachotallrik fram för tvn. Sen har jag bytt lakan och vädrat mina kuddag och täcken också. Vuxet på nått sätt känner jag?
Igårkväll kom Maria till mig en sväng för lite kvällsfika med min famlij innan jag åkte in till stan och träffade mina snygga Brudar för gasque på V-dala. Det var så sjukt lite folk där i början och det blev inte jätte mycket bättre senare heller men vi hade så roligt. Vi tokdansade ända fram till bussen gick. Bra kväll där!
Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen som jag inte alls har någon aning om hur jag ska spendera.
God Natt

Jajemän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0