17.10.11

I went to heaven to get advice, I asked for God but he didn't have time.

Shit jag är helt slut i kroppen. Trots att jag tokslöade första halvan(två tredjedelarna) av dagen. Men Jag och Anna tog en långpromenix runt sunnersta och snackade om London bland annat. Sen blev det middag innan Maria hämtade upp mig för träning. Det blev ett arobicspass i Ekeby. Sjukt jobbigt och svårt och svettigt. Men visst var det lite roligt också. Kände mig så fruktansvärt dålig bara.
Imorgon är det föreläsning på morgonen och sen ledig resten av dagen. Ska man slänga in lite träning där kanske? Fett hurtigt!
Nu borde jag gå och lägga mig för att jag ska orka gå upp imorgon. Men om jag känner mig rätt så lär jag inte släcka lampan innan tolv...

God natt, eller nått..
Så illa var det inte..

Kommentarer
Postat av: anna

jo:(

2011-10-18 @ 13:15:48
URL: http://endless osv osv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0