19.10.11

There is no way unless you let me.

Och det snöade aldrig! Score..

Gårdagen var en dag att minnas. Började med föreläsning följt av tokmycket regn hela dagen. Jag åkte hem och satt i musikstudion i tre timmar och lärde mig en och en halv sida av månskens sonaten, först i fel tonart dock vilket gjorde det hela lite knepigare. Sen framåt sextiden så övningskörde jag till fyrishov i regnet där jag mötte Emilia. Vi gick igenom kassorna till hovet som om vi va VIP. Men det kan man ju säga att jag var. Vad är en basketmatch utan nationalsången liksom? Very importat är den i alla fall. Jag sjöng den och sen satt vi kvar och tittade på den otroligt spännande matchen. Varför har jag inte stannat och tittat på matchen förut. Asspännande! Och ett STORT +, killarna!! Den kortaste är 180cm. Dom har muskler. Och är otroligt duktiga. Det var hett. Väldans hett.
Efter matchen så drog vi oss för att besöka killarna i deras omklädningsrum och tog bussen till stan istället. Vi gick till favoriten Orvars och inväntade sällskap. Mycket trevligt men konstiga samtalsämnen. Men vi kom i alla fall fram till att vi ska till London den 9e December!! Hur najs?? Vid tolv drog Anna och Malin och Emilia och jag satt kvar till stängning. Sen gick vi till Bullit där vi träffade trevligt folk. Sen blev det efterfest i en inte så toppen killes toppenlägenhet. Men jag och Emilia smet bokstavligt talat där ifrån efter en halvtimma. Då tog vi taxi till statoil först och sen hem till mig. Händelserik kväll.
Idag har jag haft körlektion. Tror ni jag var nojig eller? Jag hade ändå druckit en del dagen innan. Och självklart hade bilen alkohlås. Men det gick finemang precis som körningen. Den gick prima. Väldigt stolt! Sen åkte jag hem och har chillat resten av dagen.
Myckeet chillande i mitt liv känner jag. Men nu måste jag sova. Är så trött, blev inte så mycket sömn inatt. Och imorgon är det tandläkare 0920.

Tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0