23.10.11

I'm bulletproof, nothing to loose. Fire away, fire away. Shit tiden går fort. Det är 23e Oktober idag, två månader till julen, mindre än en vecka till Kalmar och halloween. Tiden går fort när man har roligt. Igår hade jag en asbra kväll på Saluhallen men några av mina finastekvällen slutade aningens kaotiskt och det gjordes vissa snesteg under kvällen, inte bara av mig. För at sammanfatta: Föris hos mig med vodka redbull, fjortissup på toan, stora bollar, små bollar, gå till bussen, gå tillbaka till salu, liten fanta och trevligt sällskap på Donken och tillsist delad taxi med två främlingar. Men kvällen var najs. Kom hem klockan fem. Sen upp och jobba vid elva. Lång och seg dag. Men jag får lön på tisdag!! Ktching* Nu ska jag ta och ta igen somnen som jag gått misste om denna helg! Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0