25.10.11

Va besviken jag blev när jag kollade kontot. Det hade satts in lön men inte så mycket som jag trodde. Jag fick bara lön för det jag jobbade i september. Oktoberlönen kommer i November... Jag som hade räknat md denna lön. Jaja.. den kommer ju sen och jag har ju pengar men dom ville jag ju spara. Men jag får ta ett lån av mig själv. Utan ränta. Snart åker jag och Emilia till Kalmar! Det kommer bli så roligt! Igår inhandlade vi Emilias och Toms halloweenkostymer. Haha.. Vi får se hur Tom reagerar när har ser sin. Tog en sväng till Lager 157 men Anna och Emilia igår, det var helt okej faktiskt. Jag shoppade tre baslinnen ett par raggsockor och en topp för 280kr. Sen köpte jag och Emilia min drömskjorta! Den röd och svartrutiga! Sen åkte jag och Emilia ut till IKEA och fikade innan vi åkte hem till henne. Sen drog vi till Norrlands och drack öl! Fabulous day. Förutom jävla snorungarna på bussen till stan. Shit va jag hatar barn ibland! Nu ska jag möta Emilia i stan och åka till ÖB! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0