27.10.11

I bet I'd miss you even if we'd never met. I'd get more time on my own instead. Jag är vuxen. Jag betalade min första räkning nyss. Men jag skjuter på en av dom. SÅ jag har lite mer cash att leva med denna månad. Igår åt jag och mina fina brudar middag på Svenssons Taverna. Det var super mysigt och jag är så glad att jag har mina vänner. Alla kommer ifrån olika håll och bara matchar liksom. Fina. Jag jobbade även igår. Först lite förbutik sen lite självscanning, oerehört hektiskt. Sen vanlig kassa resten av passet. När jag slutatde skyndade jag till bussen för att åka hem och göra mig i ordning. Jag hade det lite stressigt då jag är tvungen att rensa nr mitt badrum innan jag åker imorgon. Det ska ju börja renoveras på måndag. Nä nu ska jag göra lite mer nytta. Mer än att vika kläder och betala räktningar och rensa ur badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0