01.09.11

Isn't this our own life?

Jag kan inte fatta att det redan är September? Tiden går fort. Men det innebär att det blir power meet snart igen.. hehe..
Idag hade jag musikteori på morgon men allt var repetion idag, i princip. Så jag satt och tittade ut genom fönstret oh fick bevittna den kraftiga skillnaden i vädret. På bara några sekunder öste regnet ner.
När jag var klar på universitetet träffade jag Eimi och gjorde en rundvandring i uppsala. Vi var i domkyrkan, universitetsaulan och gick och hämtade lite information om UU då hon funderar på om hon vill plugga här. Sen drog vi en lunch på Café Linnè Hörnan och mötte sedan både Anna och Emilia en sväng på stan. Sen drog jag till kören och lämnade Eimi i stan, hon var trött och ville åka hem typ. Och det var så mysigt med kören igen.
Vi kommer att sjunga på kulturnatten på Nanna kl 1900. Min låt är tyvärr inte med men Free Your Mind är med i alla fall!
Jag har suttit ute i studion och plankat Turn the Tide i två timmar. Det är väldigt roligt att sitta där oh sjunga och spela. Nu får vi bara se om jag får ihop något som man kan lyssna på. Men nu ska jag ta och sova, tidigare än vanligt....
pis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0