04.09.11

Shit. Jag är död. Jag är så fruktansvärt trött. Jag sov typ tre timmar inatt/imorse och idag har jag varit på Gustavianum och i gamla uppsala och varit kulturell. Gör aldrig det bakis.
I fredags drog jag Malin, Eimy och Camilla ut på en barrunda. Vi började på Norrlands, Uplands, Williams, Stationen och sen hem till Mathias på efterfest. Väldigt bra kväll. Jag och Eimy tog taxi hem kvart över fyra.
Lagom bakis så åkte vi ut till Boländerna på turné och käkade korv och köpte svenskt godis. Sen satt jag i studion nån timma, vilade lite och sen åt vi jätte god middag innan jag gjorde mig i ordning för ytterligare festligheter. Jag, Maria och Malin tog oss ut till Luthagen där kyckling hade förfest. Efter nån timma av vodkadrinkar där så åkte vi in till Stationen (sjukt najs ställe)och hängde där till stängning. Sen var det efterfest hos Mathias igen fast denna gång med små bokstäver. Super mysigt. Sen tog jag och Maria första bussen hem imorse. Halv sju. Värd kväll.
Jag och Eimi idag.

Från Uplands


Alexander kyckling och Andreas


Mysig efterfest jaoo

Jag och Maria på stationen:)

Nu ska jag vila jaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0