05.09.11

We are just making it work.

Imorse åkte Eimy hem, kl sju. Då gick jag upp, första gången.. när hon åkt så gick jag och la mig igen och sov tre timmar till. Så jag sov över 13 timmar igår, så skönt. Behövde det verkligen så jag orkar med mitt oj så händelserika liv. Efter en skönt dusch åkte jag in till stan och träffade Emilia och upptaderade henne om mitt liv och så käkade vi lunch. Sen åkte jag hem till sjuklinge Maria med lite godis. Kännder mig delvis skyldig till att hon blev sjuk, det var jag som drog med henne i lördags även fast hon var lite krasslig. Hon smittade äver Mathias fik jag höra. Men dom får båda ta att bli friska till kulturnatten i alla fall. Nu senare så har jag suttit ute i studion ett par timmar och spelat in andra versionen av Turn the Tide. Blir nöjdare och nöjdare men min röst är inte helt hundra efter helgens bravader. Så det dröjer lite. Sen måste jag få den godkänd av min trognaste "kritiker";)
Imorgon har jag föreläsning på förmiddagen, sen på eftermiddagen tänkte jag göra en lite utflykt. Vi får se hur det utvecklar sig.
Shit hur kan jag redan vara trött.. men man kanske ska ta och sova i alla fall.. jag ska ju faktiskt upp tidigt imorgon..
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0