07.09.11

Somethings we don't talk about.

Onsdag redan. Förra veckan var väldigt lång  men den här veckan har bara sprungit iväg. Men det innebär att deet snart är kulturnatten. Mina planer för den dagen är först rep med De Visa sen konsert med samma fantastiska kör kl 1900(!) sen är det Ailucrash på Fyristorg sen party. Man kanske borde vara lite kulturell på dagtid också men vi får se hur det hela utvecklar sig.
Igår var vi hemma hos Sara på kvällen för "chillkrök". Vi spelade fira med hutt och drack alldeles för många cider för att vara på en tisdag.. Jag och Maria gick hem vid ett för vi var så trötta. Men det var en mysig kväll med trevligt sällskap.
Hade även föreläsning igår på förmiddagen. Den var väldigt lätt, lite nya grejer men ändå ganska lätt. Sen mötte jag upp Emila och fick tillbaka mina älskade jeans och snackade lite skit innan jag tog bussen hem till Maria. Där käkade vi tacos och tittade på Mulan, fantastiskt. Jag tror, jag måste gå och be lite mer. klockers.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Städa kanske? Nevah... hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0