08.09.11

I've got the moves like jagger.
Har varit hurtig och tränat två gånger på 24h. Först igår kväll och sen i morse med Maria. Det blev en lite jobbigare pass igår.. det är svårt att vara seriös med Maria och när man har sjukt mycket träningsvärk från dagen innan.
Igår gjorde jag typ ingenting. Var ute i studion större delen av dagen sen städade jag lite också. Ganska skön men seg dag. Idag däremot har jag varit betydligt mer produktiv. Jag började ju dagen som sagt med träning sen mötte jag Emilia i stan och sen De Visa och nu sitter jag barnvakt. Barnen sover och jag söker jobb i platsbanken.. kul. Men nu har jag sökt några jobb i alla fall.
I morgon är det fredag som kommer att innehålla rep och utflykt sen lugn kväll för att ladda upp inför kulturnatten!! Är så peppad! Kommer att bli en awesome kväll!!..ingen press
Nu ska jag måla naglarna
PIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0